Cusco

16 januari 2015 - Cusco, Peru

Ben nu zo'n 1,5 week in Peru. Vanmorgen na een rit van 10 uur aangekomen in Cusco. Ga het weer hetzelfde aanpakken, pplattegrond mee en rondslenteren. Heerlijk door de straten van zo'n oude binnenstad die de geschiedenis nog uitademt. Ben al aardig gewent aan de immer vriendelijke Peruanen, de Sol $, het verkeer (zebrapaden bv. zijn alleen voor wegdecoratie hier) het heerlijke eten, het warme weer en gelukkig nu ook gewent aan de hoogte. Cusco ligt op 3200 meter. Maarrrr nu ben ik net een heel groot hostel binnengestapt, en moet ik op een slaapzaal slapen. Geen hartelijk ontvangst, geen privé, een gemeenschappelijke badkamer maar wel met een cafe waar veel bezopen mensen zitten in van die slobberbroeken. Ga zo het stadje in, weet nog niet of ik kan aarden in dit hostel. Misschien krijg ik wel leuke kamergenoten? Heb ze nog niet gezien...

1. Sjan:
    20 januari 2015
    hallo dennis wat n mooie foto,s en wat spannend daar bij de canyon maar voor al genieten van de mooie natuur t lekkere weer en t lekkere eten niet vergeten
    hoprlijk hoef je niet al te veel op coca blaadjes te leven lijkt me niet tof gr sjan zie uit naar de volgende foto s
  2. Marieke:
    20 januari 2015
    Hey wereldreiziger, wat leuk om jou verhalen te lezen. Lees dat je je uitstekend vermaakt. Superleuke foto' s en hoe vet dat je toch net op het nippertje de condor hebt gezien ;-). Heeel veel reisplezier nog en geniet van al het moois en het weer. Liefs uit het regenachtige Nederland