Salta, Argentinie

12 februari 2015 - Lima, Peru

Ola Chico´s en Chica´s,

Vanuit San Pedro de Atacama in Chili rijden we in 10 uur naar Salta. Na eerst nog een flink stuk woestijn te zijn gepasseert komen we aan op de grensovergang. Deze ligt op 4600 meter. De reuzachtige Andes bergtoppen zijn weer imponerend, ze worden langzaam steeds groener. Aangekomen in Argentinie meteen een grote steak besteld in een grill restaurant. Het is echt waar! die Argentijnse biefstuk is echt Superlekker. Morgen via Santa Cruz naar Lima waar ik vrijdag de terugvlucht naar Amsterdam ga nemen....

Hasta luego!

1. Marielle:
    12 februari 2015
    Jee Dennis, einde al weer in zicht. Leek zo lang 6 weken, maar zal zeker ook voor jou super snel zijn gegaan. Goede laatste dagen en terugreis. En dan.....carnaval is er klaar voor!!
  2. Johanna:
    Dennis, geniet nog maar van je laatste dagen op vakantie. 6 weken vakantie zijn voor bij gevlogen. het is/blijft goed weer met carnaval. dus kan je meteen door gaan met feesten en genieten.
    goede vlucht en tot zaterdag
  3. Petra Van Antwerpen:
    12 februari 2015
    6 weken zijn inderdaad voorbij gevlogen! ! Goede terugreis en ws zien we je van t weekend wel ergens in het dorp!!